Перейти до основного вмісту
Модуль 5
Під час роботи над модулем 5  обговорювали  власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів, обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;  розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; створили списки використаних джерел; розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій; переглянули план вивчення теми та внесли до нього відповідні коррективи; запланували, як ми будемо використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 11 Ось і закінчився 11 модуль!!! Настрій супер! Головне, що фінішували всі! З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде максимальне використання новітніх технологій в навчальному процесі, участь у проектах, різноманітні форми оцінювання і цікаві варіанти представлення результатів.
Модуль 4 У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювали основні запитання, що формують зміст проекту. Ми практикувалися в формулюванні основних запитань, пізніше вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання  склали перший варіант плану оцінювання учнів для наших тем, а потім створили способи оцінювання.