Перейти до основного вмісту
Модуль 3
Під час роботи над третім модулем ознайомилися з етапами створення портфоліо, обрали тему, розробили основні запитання, які будуть спонукати до навчання учнів. Навчилися використовувати електронні таблиці для обробки дослідження.Така програма є дуже зручною і зрозумілою у використанні і завжди прийде на допомогу у роботі вчителя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 11 Ось і закінчився 11 модуль!!! Настрій супер! Головне, що фінішували всі! З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде максимальне використання новітніх технологій в навчальному процесі, участь у проектах, різноманітні форми оцінювання і цікаві варіанти представлення результатів.
Модуль 4 У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювали основні запитання, що формують зміст проекту. Ми практикувалися в формулюванні основних запитань, пізніше вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання  склали перший варіант плану оцінювання учнів для наших тем, а потім створили способи оцінювання.